Big Trade-Marketing Show — 2022: Without Limits. Як пройшла конференція для маркетологів

На початку цього місяця, 4 лютого, відбулася щорічна всеукраїнська конференція для трейд-маркетологів — Big Trade-Marketing Show — 2021: Without Limits. Вона проводилася вже вшосте, організатор заходу — В2В медіагрупа TradeMasterGroup.

Подію відвідали понад 300 топмаркетологів, керівників відділів маркетингу та продажу, представників бренд-менеджменту, голови програм лояльності ретейлерів та постачальників. Усі вони зібралися, щоб поговорити про основні тенденції розвитку трейд-маркетингу. Подія стала чудовою можливістю знайти нових партнерів, послухати рекомендації найкращих українських експертів та запозичити успішний досвід колег.

У ході заходу з доповідями виступили Марина Костроміна (Account Director Kantar в Україні), Кирило Терещенко (власник креативної агенції Make Sense), Марина Забарило (Director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK), Петро Кульпач (генеральний директор VolWest Group), Іван Даниленко (комерційний директор BERTA Group), Ліліана Ангел (директор з маркетингу Coca-Cola HBC), В'ячеслав Сауц (директор з маркетингу Групи компаній «Аптека АНЦ»), Кирило Жуков (CEO компанії «ЧекОнлайн»).

Серед основних тем конференції: ‎

  • Ком’юніті лояльних споживачів, що впливають на торгову точку
  • Дизайн-мислення — застосування для підвищення ефективності трейд-маркетингової активності
  • Боти у комерції
  • Батл за покупця. Як його виграти?
  • Партнерство та колаборація як інструменти підвищення ефективності праці

Бабенко Євгенія, бренд-менеджер ТОВ «Малбі Фудс» — про Big Trade-Marketing Show:

— Відзначила для себе ефективні канали збуту в нинішній ситуації, які продукти мають попит, роботу з командою та рішення щодо просування. Переконалася у тому, що знання та прийоми з психології можна застосовувати в маркетингу.

Партнери конференції:

  • ІТ-партнер — «Спілка автоматизаторів бізнесу»
  • Поліграфічний партнер — «Паперовий Змій»
  • Трансформаційний партнер — YouCoach
  • IT-технологічний партнер — Check Online
  • Партнер кофе-брейков — «Феникс Инвест Трейд»
  • Креативний партнер — агентство MAKE SENSE
  • Інтерактивний партнер — «Інтерактивні Медіа Системи»
  • Партнер комфорту — Poparada
  • Чайний партнер — МАУ Ukraine
  • Партнер підтримки — SHNUROK