Big Trade-Marketing Show 2022: Without Limits — масштабна конференція для маркетологів

У лютому наступного року в Києві відбудеться масштабна подія, яка об’єднає маркетологів з усієї України. На одному майданчику зустрінуться 400 експертів, щоб обговорити тенденції розвитку трейд-маркетингу, скласти план удосконалення роботи своїх команд. Прекрасна можливість запозичити успішний досвід колег.

Девіз Without Limits говорить про безмежність використання маркетингових інновацій, найсучасніших технологій та рішень для досягнення компаніями поставлених цілей.

Теми конференції:

  • Яка ціна ефективної трейд-маркетингової діяльності; а також окупність витрат при досягненні цілей маркетингової активності

  • Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій

  • Як аналітика допомагає визначити та розробити товар-бестселер

  • Як використовувати Big Data рішення при розробці трейд-маркетингової стратегії

  • Про метрики маркетингової активності у продажах е-commerce

  • Як розширювати межі click and collect у колаборації з логістичними операторами з доставляння товарів до партнерських відділень та поштоматів

  • Про технології створення висококваліфікованих команд — навчання, кар’єра, практика впровадження

  • Про використання мобільних додатків як маркетинговий інструмент

  • Які вигоди та ризики маркетплейсів для постачальників та ретейлерів

  • Як створювати ком’юніті лояльних споживачів, що впливають на торгову точку

  • Як позбутися overstock та не допустити out of stock при плануванні та проведенні маркетингової діяльності

  • Які інструменти застосовувати для ефективного планування та оцінки результатів трейд-маркетингових акцій

  • Про ідеальний CatMan: впровадження категорійного менеджменту, операційної моделі відділу

  • Про прогресивний маркет майбутнього, що використовує вікно доставляння

  • Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними відносини в умовах загальної тенденції переходу в онлайн

  • Про купівельну поведінку до, під час та після введення локдаунів та обмежень, пов’язаних з карантинними заходами

Починаючи з 4 лютого на Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits ви дізнаєтесь про актуальні тренди ринку. Отримаєте прогнози та рекомендації провідних експертів, зможете знайти нові знайомства та партнерів.  

Бренди, які щорічно беруть участь у заході:

  • Johnson & Johnson

  • Mareven Food

  • Philips

  • Алло

  • АТБ-Маркет

  • Ашан Україна

  • Баядера Холдинг

  • Бондюель

  • М Глобино

  • Carlsberg Ukraine

  • Корпорація «Біосфера»

  • Київхліб

  • КОМО

  • Компанія Май Україна

  • Кременчукм’ясо

  • Лакталіс-Україна

  • Малбі Фудс

  • Мономах

  • МХП

  • Нестле Україна

  • Оболонь

  • Мережа магазинів EVA

  • СП «Вітмарк-Україна»

  • Сушія

  • Террафуд

  • Хенкель Баутехнік (Україна)

  • Червоний маркет

  • Шабо

  • Щедро

  • Стор Фуд Дистриб’юшн

  • Аврора

  • Амбасадор Трейд

  • Prostor

  • Varus

  • Zakaz.ua

  • Эпікур

  • ТД Молочна Слобода

  • Чумак

Квитки можна придбати тут.

Що? Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits

Де? Київ, РК «Ультрамарин», вул. Василя Липківського, 1-А

Коли? 4 лютого