«Інтернет-крамниці, дропшипінг та маркетплейси»: станьте учасником Ukrainian eCommerce Forum
28 квітня у Києві пройде найбільший галузевий івент України — Ukrainian eCommerce Forum. Щороку на нього з’їжджається понад 1500 учасників, а цього року організаторами виступили агенція інтернет-маркетингу Netpeak, івент-агентство Octopus Events та IT-компанія Hubber.
Гостями заходу стануть представники найбільших українських та міжнародних компаній: Eva, АЛО, МАУ, Visa, Coca-Cola, Booking та інших.
На форумі обговорять актуальні вектори онлайн-бізнесу: UI/UX-аналітику, право та логістику. Причому формат дозволить розглянути digital-сферу як з погляду інтернет-агентств, і з погляду підприємців.
Планується, що експозона площею 2000 м² прийме понад 1000 учасників, перед якими виступатимуть 15 експертів. Крім того, пройде нетворкінг з фахівцями, які працюють в онлайн-торгівлі.
Організатори Ukrainian eCommerce Forum вже оголосили перших спікерів:
Артем Шевченко — СЕО Epicentr Marketplace, підприємець, експерт з e-commerce та ретейлу, а також співзасновник платформи Hubber
Дмитро Кудренко — співзасновник сервісів eSputnik.com та Stripo.email. Експерт у галузі електронної комерції, зокрема, автоматизації маркетингу в B2C
Дмитро Кукуруза — Chief Executive Officer у «Турум-бурум» — провідному агентстві UX/UI в Україні, яке підвищує показники eCommerce. Досвід у UX — 8 років, спікер «Програми розвитку ретейлу від Google»
Спеціально для читачів онлайн-видання Folga діє промокод Folga_eCom, що дає право на знижку 5% при придбанні квитків.
Квитки можна придбати тут.
Що? Ukrainian eCommerce Forum
Де? Київ, КВЦ «Парковий», вул. Паркова дорога, 16а
Коли? 28 квітня