UFW FW22-23: KOMASHNYA розробив дизайнерську форму для співробітників «Нової пошти»
Тепер співробітники «Нової пошти» працюватимуть у новій, модній та зручній формі від KOMASHNYA. Український бренд та служба доставлення розробили спільну колекцію та презентували її на головному подіумі країни.
Показ нової колаборації відбувся 4 лютого — в рамках другого дня Ukrainian Fashion Week. У ролі моделей на подіумі з’явилися працівники «Нової пошти»: оператори, пакувальники та приймальники.
Співзасновники бренда KOMASHNYA Максим та Маргарита Комашня спеціально для видання Folga’ розповіли про те, як зародилася колаборація:
— Керівництво компанії «Нова пошта» зателефонувало нам із пропозицією створити нову форму для її працівників. Ми без вагань погодились, адже любимо працювати з різними компаніями та розробляти для них впізнаваний корпоративний стиль. «Нова пошта» — це фірма, послугами якої користується кожний українець, а нам як користувачам цієї служби хочеться приходити у відділення та бачити стильних, красивих та щасливих людей. Колекція одягу вийшла не тільки зручною, але й стильною. При її створенні ми враховували як естетичну, так і практичну складову, піклуючись про комфорт працівників.


У лінійці переважають вільні силуети та натуральні тканини. Кольорова гама — це впізнавані для користувачів «Нової пошти» червоний, чорний, білий та сірий кольори. Ще однією фішкою є використання на одязі сітловідбивальної тканини — цей модний тренд буде відігравати практичну роль та гарантувати безпеку для розвантажувачів, які працюють на вулиці.


Директор з управління репутацією та маркетингом «Нової пошти» Олена Плахова розповіла про співпрацю з модним брендом:
— Спершу ми звернулися за порадами до наших працівників та отримали найцінніші коментарі. Кожна деталь — модель кишень, їхнє розміщення, кількість, довжина — розроблена таким чином, щоб допомагати в роботі, захищати та гарантувати комфорт. Робочий одяг — це також комунікація, тому ми приділяємо цьому питанню багато уваги та хочемо, аби наші працівники завжди виглядали стильно.


До колекції, яку презентували на подіумі «Мистецького арсеналу», входить 24 одиниці одягу — це футболки вільного крою, худі зі спущеною лінією плечей, оверсайзові бомбери, штани, спідниці, шорти та жилетки.
Нову форму від бренда KOMASHNYA будуть тестувати працівники 4 київських відділень «Нової пошти», а рішення про масштабування одягу на всю мережу команда компанії ухвалить, спираючись на відгуки співробітників та клієнтів.


Фото: Поліна Неводнича, спеціально для Folga’; пресслужба «Нової пошти»