Zuhair Murad та українські дизайнери створили концертні образи для «Час LO»

Ми вже розповідали про нове шоу Світлани Лободи, зараз же настав час дізнатися про те, як створювалися образи для «Час LO».

Світлана Лобода поставила для дизайнерів завдання із зірочкою: одяг має був бути яскравим та зручним. Втілювали задум дизайнер Zuhair Murad та український бренд Luvi.

Вбрання від Zuhair Murad Світлана обрала на показі в Парижі, куди її сам дизайнер французького модного дому й запросив. Останні кілька років між співачкою та модельєром почалася дружба, тому Світлана вважає, що цілком може йому довіряти у виборі одягу.

Світлана Лобода описала, що їй подобається у підході Zuhair Murad:

— Він чудово підносить жінку, так гарно й невимушено підкреслює всі її переваги, наповнюючи легкістю та впевненістю!

Український бренд Luvi також взяв участь у підготовці шоу. Він створює вбрання для співачки вже 10 років, глядачі часто могли бачити Світлану на концертах саме в його одязі.

Дизайнери Luvi розповіли, що поки що йде фінальна стадія створення образів артистки. Сукні вже готові, роботу над складними вишивками майже закінчено. Найголовнішим побажанням Світлани було дати їй можливість встигнути переодягнутися протягом кількох хвилин прямо під час концерту. У цьому їй допомогли модельєри бренду Luvi.

Український дизайнер взуття та одягу Світлана також причетна до підготовки такої грандіозної події. Вона працює з артисткою вже багато років, тому вони розуміють одна одну з пів слова. Співачка описує, яку модель для якої теми їй хотілося б вдягти, а Світлана швидко розуміє та починає розробку та виготовлення. Вони жартують, що головне в їхньому тандемі — щоб взуття було зручним та фактурним.

Фото: www.facebook.com/loboda.official